Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Saga Bergstedet - 6 juni 2013 21:55

Idag är dagen innan examen! Som ni vet har jag varit på träning. Efter det så var jag hos Vickan med Liv innan vi for till Sandön och badade! Ett ord:
KALT!!

På Sandön hade även min fina lilla syrra strand party för sin klass! Jag och min kompis Natta hjälpte dom att fixa lite och sånt. Vi spelade kubb och hade tuggummi tävling! Sen Ca kl 15.30 for jag hem och klippte gräset. Heeeela gården! Väldigt jobbigt men fick väldigt mycket beröm sen :) stålt tjej Jao!

Nu så hjälper mamma mig att måla naglarna inför examen imorgon. Sen Blire att sova! :) Godnatt babes!

Av Saga Bergstedet - 6 juni 2013 21:55

Idag är dagen innan examen! Som ni vet har jag varit på träning. Efter det så var jag hos Vickan med Liv innan vi for till Sandön och badade! Ett ord:
KALT!!

På Sandön hade även min fina lilla syrra strand party för sin klass! Jag och min kompis Natta hjälpte dom att fixa lite och sånt. Vi spelade kubb och hade tuggummi tävling! Sen Ca kl 15.30 for jag hem och klippte gräset. Heeeela gården! Väldigt jobbigt men fick väldigt mycket beröm sen :) stålt tjej Jao!

Nu så hjälper mamma mig att måla naglarna inför examen imorgon. Sen Blire att sova! :) Godnatt babes!

Av Saga Bergstedet - 6 juni 2013 10:41

Ska på Fotbollsträning nu! Har längtat as mycket till träningen! Dels för att träning är träning och det är bara bäst! Och dels för att förra träningen hade vi en tävling om glass! Mitt lag vann så idag blire glass på träningen :) måste gå nu babes. Love ya! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg, Mitt liv!

Plus lite tävlingar mm.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem av mina vänner (pv också) ska jag blogga om först??
 Selma
 felizia
 Joe
 Reggan
 Wilma
 Moa
 INGEN!!! ( :( )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards