Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Saga Bergstedet - 9 juni 2013 08:32

1. Förlåt för att jag inte bloggade då! Jag hade fullt upp med att fira med mina vänner! Och igår hade jag inget internet?!?! -.- dog lite Då men...

Iallafall så:
På examens morgonen hjälpte mamma mig att fixa håret och typ sminket. Sen när vi kom till examen så sjöng alla klasser olika sånger. (vi hade examen med 4 och 5 oxå) våran klass sjöng "price tag"! Maybe inte är bästa sångaren men ändå... VI ÄGDE!! Jag och Selma satt med varan och gjorde poser och fotade oss medan Alla andra klasser sjöng! Och när vi sjöng "den blomster tid nu kommer" så hördes ett högt gapskratt! Det var jag och Selma!! Hahaha goda minnen :P <3

Senn så for vi och fikade på liden men familjen! Inte så mycket att berätta där men när vi kom hem (ca 16.00) så kom jag och Wilma på att vi skullle ha ett pyamasparty! Så vi smsade alla tjejer i klassen. Sen cyklade vi till sjulnäs för att köpa chips, godis, dricka och sånt. (både mamma och pappa var borta)

Kl 19.00 så kom alla.. Eller iallafall dom som inte kom tre timmar sent (Selma?!) :P vi chillade och lekte. Lite senare (när Selma hade kommit) så såg vi världens bästa skräckfilm!! "mama"!!! Bra tips om du vill se något läskigt!!

Det var jätte rolig kväll!! (och dag)

Måste sluta nu babes! Ska spela match nu!! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg, Mitt liv!

Plus lite tävlingar mm.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem av mina vänner (pv också) ska jag blogga om först??
 Selma
 felizia
 Joe
 Reggan
 Wilma
 Moa
 INGEN!!! ( :( )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards