Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Saga Bergstedet - 10 juni 2013 23:29

Idag så skulle Tova på pop kollo i Luleå! Så redan igår kväll kom jag på att jag skulle ta med någon kompis när vi skusade henne, så vi sen kunde shoppa! På morgonen gjorde jag mig klar och så plötsligt kollade jag på klockan: 9.15 (vi behövde fara 9.30)
Jag sprang över till Wilmis (som
fortfarande sov) och vekte henne! Hjälpte henne lite innan jag sprang hem och kastade i mig lite frukost :P halvvägs till Luleå kom Tova på att hon glömt mobilen så vi vände och hämtade den! Så när vi lämnade Tova på kollot var hon lite sen.... Men hon klarar sig! :)

Jag och wilma gick/sprang in och ut i olika affärer! Vi sprang eftersom det spöregnade! :( men det var ändå kul! Kring 14.00 for vi hem pga att pappa skulle på möte! Då gick vi på stan i Piteå istället! Så det blev mycket shopping idag! Bilder på det jag köpte kommer imorgon! Och föresten, så fort jag kan blogga från datorn så ska vi köra en liten om röstning om vad jag ska skaffa! :) puss på er!



Bilden är på mitt nya nattlinne :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg, Mitt liv!

Plus lite tävlingar mm.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem av mina vänner (pv också) ska jag blogga om först??
 Selma
 felizia
 Joe
 Reggan
 Wilma
 Moa
 INGEN!!! ( :( )

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards